úterý 23. ledna 2018

K čemu je tento blog?

Mám rád programování a mám rád Python. Je to můj koníček, zábava, nikoliv profese. Mám také děti, malé. Rád bych je naučil programovat, předal jim své zkušenosti a znalosti. Už jsem s tím začal.

Mám rád i jiné věci, třeba MIDI a hudbu nebo Raspberry Pi, kde využívám svých programátorských dovedností. A také mám špatnou paměť. Hodně špatnou paměť. A tak si říkám, že by nebylo marné, kdybych si vedl záznamy toho, co jsem zjistil a co jsem se naučil. Abych to nemusel znovuobjevovat, protože za půl roku si nepamatuji skoro nic. A také abych některé věci nemusel znovu vysvětlovat dětem.

A napadá mě, že by ty moje záznamy a poznámky možná ocenil i někdo jiný. A tak jsem si založil tento blog. Bude nekonzistentní, neucelený, chaotický, ale doufám, že snad i trošku zajímavý a inspirující.

Žádné komentáře:

Okomentovat